Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Prośba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Prośba o analizę logów

    nikt z założonymi rękami stał nie będzie...
    wiadomo, że - mówię za siebie - przy czym będzie trzeba pomogę...
    ale jak w tym momencie zdeklaruje, że grill pilnuję ja...to niestety cała reszta na to zwis będzie miała...

    trzeba założyć, że każdy będzie musiał się przy czymś udzielić i jakąś chwilę np. przy grillu spędzić...

    zaraz pójdzie pomruk, że na SCP jeszcze nie byłem i mało wiem...byćmoże :szeroki_usmiech

    tak czy inaczej z mojej strony i mojej połówki zaangażowanie będzie...a przy czym będzie to potrzebne to wyjdzie na miejscu...

  • #2
    [O1] Prośba o analizę logów

    Panowie proszę o pomoc. Autko muli, szczególnie na 3-ce. Robiłem kiedyś logi i wrzuciłem je na forum, dostałem odpowiedź że padnięta jest przepływka. Dopiero teraz podmieniłem przepływkę, aczkolwiek dalej jest lipa. Czy może ktoś zerknąć na logi z nową przepływką?:

    Gr 003, 008, 010:
    Link
    Gr 011:
    Link

    Czy któreś grupy (bądź jakieś statyczne) jeszcze wykonać?

    PS. Stare logi (na starym przepływomierzu):
    Gr. 003:
    Link
    Gr. 008:
    Link
    Gr. 011:
    Link
    Moja Balbina

    Komentarz


    • #3
      Na tej starej przepływce duzo lepiej.
      Kto w ogole napisał ze ona jest do wymiany ?
      Jak dla mnie jest dobra.
      Zrob komplet logów zobaczymy co i jak ?
      Filtr powietrza zmieniony ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        przemik, dziękuję za odzew.
        Wcześniej problem opisywałem w tym temacie:
        Forum - Octavia Club Polska

        Jeśli chodzi o logi to dzisiaj zrobiłem jeszcze:
        000 statyczne:
        Link
        003 statyczne:
        Link
        000BS:
        Link
        003BS:
        Link
        004BS:
        Link
        011BS:
        Link

        Filtr powietrza zmieniany był miesiąc temu. Ok roku temu zmieniałem też N75 na Pierburga. Czy do tych logów które mam zrobić jakieś jeszcze?
        Moja Balbina

        Komentarz


        • #5
          ta nowa przepływka jest tragedia ,na tej starej tniee ci daweke od 3.5 tys . ta nowa przepływka to jakis zamienik czy bosch .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz


          • #6
            german81, dzięki za odzew
            Nowa to Bosch o tych samych numerach co stara, aczkolwiek używana. Poprzedni właściciel pisał że nie miał z nią problemów. Zarówno na starej jak i tej teraz problem zaczyna się od jakichś 2000 obr, a jak już dojdzie jakieś (nawet lekkie) wzniesienie to już tragedia:/
            Moja Balbina

            Komentarz


            • #7
              jesli na 2 rónych przpływkach jest tak samo to problem jest gdzie indziej .zeby znalesc problem potrzebny bedzie komplet logów dynamicznych i statycznych
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz


              • #8
                Ok, ze statycznych mam zrobione:
                000, 003
                Z Basic Settings:
                000, 003, 004, 011
                Z dynamicznych:
                003, 008, 010, 011

                Linki w moich wyższych postach.
                Te logi były robione na podmienionej przepływce. Wykonać je na starej jeszcze raz?

                Które grupy powinienem dologować?
                Moja Balbina

                Komentarz


                • #9
                  poprosze . Sprawdzaleś podciśnienia?

                  Cały czas masz za mało powietrza. dla mnie obie przepływki są podejrzane.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #10
                    Podciśnień nie sprawdzałem. Zaraz wrzucę szukajkę, może znajdę jakieś info jak to zrobić Może też wężyki od N75 gdzieś przepuszczają lewiznę?

                    Sprawdzałem niedawno czy nie ma jakichś wycieków z okolicy IC, przy przyspieszaniu z prawej strony słychać głośny syk, myślałem że tam coś ucieka, ale jest sucho, a ten łącznik gumowy za IC (pod prawym nadkolem) jest w porządku. EGR miał trochę syfu, ale go nie czyściłem. Wąż gumowy zakręcający za EGRem wydaje się w porządku.

                    Logi na starej przepływce postaram się zrobić jutro, najdalej pojutrze. Które grupy zrobić, Dynamiczne 003, 008, 010, 011, statyczne 000, 003 i BS 000, 003, 004, 011, czy coś więcej?
                    Moja Balbina

                    Komentarz


                    • #11
                      zrób logi dynamiczne z bloku 1 4 7 i stayczne z bloku 1 10 13
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X